Emmasdag

Alla inlägg under december 2011

Av Emma - 25 december 2011 20:14

Hoppas alla haft en bra julafton:)

Det har iaf jag för jag fick en systemkamera i julklapp! :D Bästa julklappen någonsin! :D Den är supperbra å jättecool! Älskar den verkligen! Så nu ska jag börja fota än u mer än vad jag gör! Å med en riktigt bra kamera, å inte nån liten fånig digital!

Här har ni den! :D


 

Av Emma - 23 december 2011 12:54

Det här är min älsakde iPhone 4 med det urgulliga Iphone skalet på som ser ut som en liten lila ängel! :D

Köpte det på hötorget föra helgen när jag var i stan med Carro. Å där finns det jätte många att välja bland! Å alla är jättefina! Å billiga med! :D Så där ska man verkligen köpa iPhone skal! 


 



Av Emma - 23 december 2011 12:24

Idag är det dan före dopparedan! :D

Idag ska jag pappa och Elin åka till nacka forum och fixa sånt där bankort. För jag fick det i födelsedags present när jag fyllde. Å jag fyllde år för mer än ett halvår sen. Så ganska sen present.

Men det ser inte så ljust ut för vi har inte äns kommit iväg än! För när Elin och jag var klara, så sa pappa att: nej vi kan inte åka nu för jag måste jobba för det har hänt en grej på jobbet. Ååh! nu har vi snart väntat i mer än en hel timme! :( Å nu säger pappa till mig: aa om 20 minuter så är det klart. Vill iväg nu för jag ska träffa Carro sen. Å mamma, mormor och morfar har redan åkt för länge sen för de var klara tidigare. Å vi bestämde att vi skulle äta tillsammans där men nu verkar det gå ganska segt.Så får se vad som händer.


Men ha det bra iaf!

Å imorgon är det julafton!!!! :D <3  

Av Emma - 22 december 2011 16:43

Idag var det julavslutning i skolan :D De var massa som uppträde å det var jätte bra! Sen så gick man tillbaka till sin sal och fick sina betyg :S Det är mina första betyg någon sin! Å jag fick inte E (godkänt)... utan bättre än E! :D Inget E eller F alls! Bara D,C o B! :D Så är ganska nöjd.

Sen efter julavslutningen så gick jag och Hanna hem till henne. Vi bakade pepparkakor och hon tog på sån där glasyr (som jag tycker är jätte äkligt nu) för jag smaka och blää vad det är jätte äckligt! Tips ta kristyr istället! Det är mycket godare!

Vi såg oxå på glee och spela wordfeud men varann. Jag spela på hennes iPad och hon på min iPhone. Å när jag spela på hennes iPad fick jag 231 poäng för första ordet!:D Men nu är jag hemma, så nu är det hon som leder istället! :(

Idag kom morfar och Marianne hit å igår kom mormor för vi ska fira jul tillsammans här hemma.


Längtar så mycket nu alltså! :D <3


Av Emma - 22 december 2011 16:40

Nu är det äntligen jullov och bara två dagar kvar till julafton! :D

Av Emma - 17 december 2011 22:08

Oj det var lite länge sen jag skrev ett inlägg. Men det har varit så mycket att göra den här veckan, massa läxor och så. 

Men idag är det bara 1 vecka kvar till julafton!!! :D Längtar jätte mycket!

Idag har vi julstädat här hemma, julpyntat lite och klätt julgranen. Den blev jättefin :)

Å just nu snöar det faktiskt ute! :D å den ligger till och med kvar, men man får ju se om det finns nåt kvar imorgon :/

Men imorn ska jag vara med Carro och vi ska åka in till stan å äta, shoppa och gå på bio :D Vi ska se in time, såg på trailen och den värkar rätt så bra och spännande oxå. Så det blir nog kul. Å vi har nåra roliga och speciella platser som är typ dubbelstol som en soffa. Få liksom se vad det är för nåt. Men det blir nog bra :)


God natt! å ha en bra 4:e advent imorn! :) <3

Av Emma - 10 december 2011 19:31

Juste glömde säga att vi har besök nu igen. För förra helgen var det också nåra här och den här helgen är det Josefine, Lucas och Eva. :) Mer värmlänningar alltså! Igår var vi ju på idolfinalen och idag har vi spelat wii och vart i sickla och ätit. :) Men det var typ bara i en timma för sen skulle de in till stan och hälsa på nån släkting. Så nu är Elin och jag ensama hemma för mamma och papppa är på julbord men värmlänningarna kommer nog hem snart och då ska vi spela mer wii och ha roligt. :D

Här har ni en bild på Josefine och Lucas iaf! ;)

 

2 små blonda värmlänningar!

och dom pratar jätteroigt! :D




Av Emma - 10 december 2011 18:14

I går fick jag sms vid lunch av min pappa att han hade bokat biljetter till idolfinalen i Globen! :D blev jätte glad och alla mina kompisar blev ganska avis. Men det var jätte bra och roligt! Å det var första gången jag var på en idolfinal :D och sista :( För idol ska ju slut :( Vi åkte hemifrån typ vid fem för att hämta biljetterna och man skulle vara där lite innnan också. Fick se alla idolerna! :D Å när det var puas så uppträde de idolerna som hade åkt ut innan, bl.a Moa, Olle, Molly och Andre :D så de fick tillslut också uppträde i Globen men inte i direktsändning då. Det var så colt för alla klappade i takt och så gjorde vi vågen! :D

Här kommer iaf lite bilder! ;D


 

GLOBEN! BLÅ SOM IDOL! ;D

   

bästa biljetten! :D

AMANDA!

   

MOA!

inuti globen!

   

Man fick en sån där nummerlapp som man får på idol audition! :D

som man skulla ha på sig 22.15

 

två glada värmlännningar :)

   

Men sen finns det ju alltid nån som tycker idol är tråkigt :o 

men sen fick man gratis läkerolpåsar, och då blev han glad igen  






Presentation


Hallu!!
Tjejen över här heter Emma. Hon bor i en liten ort i Stocholm. Emma gillar att shoppa,va på ikea, fotografera, va på grönan, bada,upptäcka, resa och va med kompisar. Här kan ni får mer av de i bilder och text :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards